Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 12,00 LEI
Autor(i): Adriana Paduraru , Ionel Nechifor , Elena Manuela Vlasie , Elisabeta Asandulesei
Editura: Taida
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 154 pagini
ISBN: 9786065140523
Categorii: Ghiduri profesori, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Din totdeauna scopul şcolii a fost nu doar simpla acumulare de informaţii ci şi (mai ales) acela de a educa. Dar cum poate fi atins acest atât de important şi delicat ţel în clasele de gimnaziu şi liceu când la fiecare oră apare alt profesor, cu altă metodă şi, de cele mai multe ori, cu alte pretenţii asupra ţinutei şi a comportamentului elevilor. Cine este oare în măsură să construiască un pod care să lege cele două lumi? De o parte se află profesorii cu dorinţa şi datoria lor profesională de a transmite cunoştinţe elevilor. De cealaltă parte sunt elevii neinstruiţi, lipsiţi de răbdare şi înţelegere, conştienţi totuşi că trebuie să înveţe de la profesori ceea ce este util pentru a-şi realiza o carieră. Cine se află între cele două „tabere“? Cine poate realiza atmosfera de comuniune dintre cele două lumi, atât de necesară obţinerii unor rezultate de care să fie mulţumiţi toţi cei implicaţi în activitatea educativă a unei clase: părinţi, profesori, elevi? Cine uneşte un grup de copii de 11 ani, aflaţi în faţa unei lumi aproape necunoscute, lume din care trebuie să capete şi să reţină cât mai multe informaţii pentru viitor? Cine îi transformă într-un grup educaţional capabil să obţină rezultate bune şi foarte bune?
Dirigintele este profesorul stabilit de către conducerea şcolii pentru organizarea, coordonarea şi îndrumarea morală a colectivului unei clase de elevi. Pentru ca munca sa să poată fi eficientă, el trebuie să cunoască foarte bine fiecare elev în parte, condiţiile sale de muncă şi de viaţă, starea materială şi intelectuală a familiei şi multe alte probleme. Tot în scopul obţinerii unor rezultate cât mai bune trebuie urmărită evoluţia elevului în toţi anii de gimnaziu.
De aceea noi, autorii acestei lucrări, am găsit nimerit să cumulăm toate materialele necesare unui diriginte într-un „Portofoliu al dirigintelui“, care să constituie un instrument-pivot destinat activităţii sale complexe. Portofoliul trebuie întocmit la începutul unui ciclu şcolar, completat constant şi în mod consecvent, transmis de la un diriginte la altul în cazul în care continuitatea activităţii educative a unui profesor nu poate fi respectată. Portofoliul a fost conceput simplu, operaţional, eficient şi util. Prin opiniile şi constatările ce pot fi transmise autorilor conţinutul lui poate fi îmbunătăţit.
Dorim ca acest material să vă fie de folos în activitatea de diriginte şi vă urăm succes în completarea lui.
Comandă online Portofoliul dirigintelui - Clase gimnaziale la 12,00 lei scrisă de Adriana Paduraru , Ionel Nechifor , Elena Manuela Vlasie , Elisabeta Asandulesei, tiparită la editura Taida în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Portofoliul dirigintelui - Clase gimnaziale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Lectura si formarea competentei lectorale. Teorie, cercetare, aplicatii
Universitara
Ioan Neacsu, Antonia Damian
208 pagini
An: 2021
Practica manageriala in invatamantul superior
Univers Enciclopedic
Stefan Buzarnescu
430 pagini
An: 2004
25 Ani de Invatamint superior Agronomic la Craiova (1948-1973)
Craiova
Universitatea din Craiova, Ministerul Educatiei si Invatamantului
142 pagini
An: 1973
Culegere de teme pentru educatia cetateneasca. Clasa a VII-a. Pentru uzul profesorilor
Didactica si Pedagogica
104 pagini
An: 1961
Statutul personalului didactic - Text reactualizat
Tribuna Invatamantului
Stefan Militaru
128 pagini
An: 206
Lectura si formarea competentei lectorale. Teorie, cercetare, aplicatii
Universitara
Ioan Neacsu, Antonia Damian
208 pagini
An: 2021
Proiectarea didactica a lectiilor din invatamantul primar
Taida
Dana Stoica-Popovici
An: 2023
Evaluarea in educatie. Meritocratia si mediocritatea
Universitara
Marin Manolescu
416 pagini
An: 2019
Mijloace de educatie
Didactica si Pedagogica
Erich E. Geissler
360 pagini
An: 1977
Atlasul modelelor pedagogice
Niculescu
Yohann Duval
168 pagini
An: 2020
Introducere in teoria limbajelor formale
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Emil Cazanescu
166 pagini
An: 1983
Elemente de optica aplicata
Stiintifica si Enciclopedica
Iancu Iova
404 pagini
An: 1977
Element D'Analyse Mathematique a LÚsage des candidats au Certificat de Mathematiques Generales, des Ingenieur
Gauthier-Vilars
Paul Appell
715 pagini
An: 1921
Probleme de matematici speciale
Didactica si Pedagogica
V. Rudner
492 pagini
An: 1982
Topologie. Categorii. Suprafete Riemanniene
Academiei Republicii Socialiste Romania
Cabiria Andreian Cazacu
394 pagini
An: 1966