Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 978-606-8139-73-9
Autor(i): Gabriel Branescu
Editura: Tritonic
Anul apariției: 2011
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Vrei sa devii copywriter, pentru afacerea ta, sau chiar intr-o agentie.
Dar pare foarte dificil. Nu stii de unde sa incepi. E greu, fara
experienta, fara o educatie in domeniu. Pleci practic de la zero… Oare?
Eu iti spun de la inceput ca ai experienta, desi nu realizezi. Citeste
cartea si ai sa descoperi ca te pregatesti de ani de zile. Te voi invata
sa valorifici si sa sporesti aceasta bogatie si daca ai rabdare sa ma
urmaresti vei ajunge sa scrii reclame ca un profesionist cu state vechi.
Sau chiar mai bine decat multi dintre acestia!
Daca ai macar un
strop de talent, vei fi in stare sa scrii reclame care vand. Cum asta?
Pentru ca nu este filozofie, ci un rezumat al experientei practice a mii
de copywriteri, din toata lumea. Si alte carti promit acelasi lucru, de
ce m-ai crede pe mine? Pentru ca am filtrat acele carti prin experienta
mea de peste un deceniu, ca si copywriter, director de creatie si
profesor de publicitate, in Romania. Stiu ce functioneaza si ce nu. Dar,
si mai important pentru tine, am petrecut ani de zile cu copywriteri
juniori si studenti. Deci stiu unde gresesti. Si cum sa te ajut sa
intelegi si sa aplici imediat ceea ce ai invatat. Timpul costa bani
intr-o agentie de publicitate si am descoperit cum sa fac rapid
copywriter dintr-un civil ca tine.
Comandă online cartea "Da-mi banii tai. Metoda de copywriting" la 26,40 lei isbn 978-606-8139-73-9 scrisă de Gabriel Branescu, tiparită la editura Tritonic în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Da-mi banii tai. Metoda de copywriting" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Contabilitate consolidata
Sitech
Mariana Banuta
272 pagini
An: 2012
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010