
ISBN: 9786061201525
Autor(i): Daniel Badila
Editura: Universitatea Lucian Blaga
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 184 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Clasa a XII-a, Manuale scolare, Afaceri, Economie, Învățamânt - Educație, Liceu, Niveluri educationale, Carte Școlară, Carte nefolosită, Manuale scolare
Această lucrare propune unități de conținut și aplicații care să conducă la atingerea și dezvoltarea competențelor generale și specifice prevăzute în curriculum-ul modulului Analiza Pieţei pentru clasa a XII-a.
Reprezintă singurul suport de curs la disciplina Analiza Pieţei existent pe piaţă.
Date informative:
Cuprinsul pe scurt:
PIAŢA UNITĂŢII ECONOMICE
1.1. Conţinutul pieţei
1.2. Determinarea diferitelor categorii de pieţe
1.3. Căi de extindere a pieţei
1.4. Surse documentare legate de piaţă
1.4.1. Surse primare de date
1.4.2. Surse secundare de date
1.5. Poziţia agentului economic pe piaţă
1.5.1. Cota de piaţă a firmei
1.5.2. Imaginea și poziţionarea firmei pe piaţă
1.5.3. Determinarea indicatorilor ce caracterizează piaţa firmei
1.5.4. Realizarea de previziuni pe termen scurt
DISTRIBUŢIA MĂRFURILOR
2.1. Conceptul de distribuţie
2.2. Forme de aprovizionare
2.3. Circuite de distribuţie
2.4. Intermediarii de distribuţie
POLITICA DE PRODUS
3.1. Analiza produsului ca obiect de activitate al agentului economic
3.1.1. Elementele componente ale produsului
3.1.2. Ciclul de viaţă al produsului
3.1.3. Gama sau portofoliul de produse
3.2. Puncte de sprijin ale acţiunilor comerciale
POLITICA DE PREŢ
4.1. Locul preţului în mixul de marketing
4.2. Categorii de preţuri
4.3. Elemente negociabile în actul de vânzare
4.4. Calcularea diferitelor categorii de preţuri
4.5. Strategii de preţ
POLITICA DE PROMOVARE
5.1. Rolul promovării în marketing
5.2. Conţinutul unui mesaj publicitar
5.3. Tehnici de promovare a vânzărilor
5.4. Vânzarea personală
5.5. Tehnici moderne de promovare
5.5.1. Marketingul direct
5.5.2. Comerţul electronic
5.5.3. Metode interactive de comunicare
5.5.4. Medii de comunicare şi promovare în marketingul direct
5.6. Imaginea de marcă a agentului economic
Format : A5
Lucrarea cuprinde conţinuturile programei pentru specializările Tehnician în Activităţi Economice şi Tehnician în Achiziţii şi Contractări, aplicaţii şi teste recapitulative.
Comandă online Analiza pietei - Clasa a 12-a. Filiera tehnologica, profil servicii la 39,05 lei isbn 9786061201525 scrisă de Daniel Badila, tiparită la editura Universitatea Lucian Blaga în anul 2011. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Economia intreprinderii. Clasa a IX-a
Universitatea Lucian Blaga
Daniel Badila
9786061213054
176 pagini
An: 2016
CHIMIE. Manual pentru clasa a XII-a, C1. Filiera teoretica, profil real
Mistral
Daniela Bogdan, Marius Andruh, Ion Baciu
9789738841802
128 pagini
Culegere de probleme de algebra pentru clasele IX - XII
Hyperion
Gheorghe Adalbert Schneider
9789739395809
328 pagini
An: 2017
Ghid Practic de Obstetrica si Ginecologie Oxford. Editia a III-a
Hipocrate
GHEORGHE CENUSA, Veronica Burlacu, Sabaratnam Arulkumaran, Benedict Ancar, Sally Collins, Lawrence Impey, Kevin Hayes, Simon Jackson
9789738837218
824 pagini
An: 2018
Matematica M2. Manual pentru clasa a XII-a (Trunchi comun 2 ore/saptamana si Curriculum diferentiat 1 ora pe s
FAIR PARTNERS
Mihai Postolache
978-973-8470-88-0
300 pagini
An: 2007
A matematikai analizis elemei (Elemente de analiza matematica, Clasa a XI-a liceu, sectia reala)
Didactica si Pedagogica
Nicolae Dinculeanu, Eugen Radu
320 pagini
An: 1970
Anatomia si Fiziologia Omului, Manual pentru clasa a X-a (Editie 1964)
Didactica si Pedagogica
Nistor Santa, E. Sanielevici
196 pagini
An: 1964
Limba Franceza - Au rendez-vous des amis, Manual pentru clasa a XI-a - L2
Teora
Viorica Aura Paus, Rodica Mladinescu
112 pagini
An: 2001
Limba Engleza, Manual pentru clasa a XI-a - L1 si L2
Teora
Elena Croitoru
184 pagini
An: 2001
Limba si literatura romana, Clasa a XI-a - Dramaturgia. Poezia (Indrumator pentru manualele alternative)
Carminis
Hadrian Soare, Gheorghe Soare
768 pagini
An: 2003
Amintiri din copilarie
Joy Publishing House
Ion Creanga
9786068593739
112 pagini
An: 2024
Basmele românilor
Joy Publishing House
Petre Ispirescu
9786068593746
352 pagini
An: 2024
Recreaţia mare
Joy Publishing House
Mircea Santimbreanu
9786068593760
320 pagini
An: 2024
Prinţ şi cerşetor
Joy Publishing House
Mark Twain
9786068593753
256 pagini
An: 2024
Să învăţăm matematică fără profesor : clasa a XII-a,profil informatică
Hyperion
Gheorghe Adalbert Schneider
9786065891173
240 pagini
An: 2024