Disponibilitate: în stoc
Preț: 28,60 LEI
Autor(i): Valentina Pricopie
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 160 pagini
ISBN: 9786068320816
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Comunicare, Carte nefolosită, Media
Cet ouvrage se penche sur une thématique très sensible qui enflamme les débats en Europe – l`adhésion de la Turquie à l`Union européenne. L`étude se propose de déconstruire toutes les catégories de préconceptions invoquées par les protagonistes de la sphère publique européenne émergente, ayant pour finalité de rendre compte, une fois de plus, du mécanisme de fonctionnement de la perception publique dans un moment où elle se confronte à l`altérité : à une culture différente ou considérée comme différente par l`activation de tout un arsenal de préconceptions d`ordre religieux, géographique, historique, démographique ou culturel. L`axe principal de l`analyse vise la clarification conceptuelle du syntagme « l’Autre de l’Europe », fonctionnel au niveau de l`imaginaire public européen, en relation avec le paradigme de l`Etranger et réunissant un amalgame de stéréotypes à propos de la Turquie et des Turcs.
Aceasta carte se centreaza pe o tematica foarte sensibila care inflameaza dezbaterile publice in Europa – aderarea Turciei la Uniunea europeana. Lucrarea isi propune sa deconstruiasca toate categoriile de stereotipuri invocate de protagonistii sferei publice europene emergente, in scopul de a da seama, inca o data, de mecanismul de functionare a perceptiei publice atunci când se confrunta cu alteritatea: cu o cultura diferita sau considerata diferita, prin activarea unui intreg arsenal de preconceptii de ordin religios, deografic, istoric, demografic sau cultural. Axa principala a cartii vizeaza clarificarea conceptuala a sintagmei „Celalalt al Europei”, functionala la nivelul imaginarului public european, in relatie cu paradigma Strainului, si reunind un amalgam de stereotipuri despre Turcia si despre poporul turc.
Comandă online La Turquie en Europe. Construction discursive de l alterite la 28,60 lei scrisă de Valentina Pricopie, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
In asteptarea Europei si dupa? Transformarile discursului jurnalistic in Romania europeana
Tritonic
Valentina Pricopie
9786068320823
215 pagini
An: 2012
Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Tritonic
9786068320809
192 pagini
An: 2012
Agentiile de presa din Romania
Tritonic
Carmen Ionescu
9789737331892
184 pagini
An: 2007
PR trend - societate si comunicare
Tritonic
Delia Balaban, Ioan Hosu
9789737333865
392 pagini
An: 2009
Ghid esential de promovare
Tritonic
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
9786069227534
400 pagini
An: 2009
Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Tritonic
Mirela Abrudan
9786068139173
216 pagini
An: 2010
Interviul. Recurs la memoria culturala
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786068139050
368 pagini
An: 2010
Deontologia jurnalistică în era digitalizării - Vol. 8 (Set of:MediamorfozeVol. 8)
Tritonic
Catalin Negoita
9786067496949
281 pagini
An: 2023
A fost odată la radio : (1928-1938)
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Monica Ghiţă Stoica, Monica Ghita-Stoica
9786061613823
188 pagini
An: 2023
Mesajul publicitar în presa interbelică : Franţa şi România,(1919-1939)
Tritonic
Iulia Macaria
9786067496741
494 pagini
An: 2023
Conjuncturi digitale : media, comunicare, educaţie
Tritonic
coord.: Romina Surugiu, Georgeta Stepanov, Romina Surugiu
9786067496536
450 pagini
An: 2023
Comportamentul ornamental, ca formă de comunicare : bijuteriile
Tritonic
Mihai Ioan Surdu
9786067496505
104 pagini
An: 2022
Deontologia jurnalistică în era digitalizării - Vol. 8 (Set of:MediamorfozeVol. 8)
Tritonic
Catalin Negoita
9786067496949
281 pagini
An: 2023
A fost odată la radio : (1928-1938)
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Monica Ghiţă Stoica, Monica Ghita-Stoica
9786061613823
188 pagini
An: 2023
Mesajul publicitar în presa interbelică : Franţa şi România,(1919-1939)
Tritonic
Iulia Macaria
9786067496741
494 pagini
An: 2023
Arta de a vorbi în public
Polirom
Stephen E. Lucas
9789734694310
416 pagini
An: 2023
Strategii de construire a identităţii europene în discursul diplomatic românesc
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Corina Popa
9786061614080
242 pagini
An: 2023
Matematica si explorarea mediului. Versiune in limba maghiara. Caiet de lucru pentru clasa I
CD Press
Nicoleta Ciobanu, Iliana Dumitrescu, Alina Carmen Birta
9786065283251
88 pagini
Orizontul Trei : roman
Integral
Alexander Hausvater
9786069927328
200 pagini
An: 2024
Merla : roman
Integral
Udrea Rotaru, Rotaru Udrea
9786069927311
452 pagini
An: 2024
Copiii care am fost, părinţii are suntem : cum să ne apropiem de copilăria noastră ca să ne conectăm ma
Univers
Beatriz Cazurro, Beatriz Cazzuro
9789733416029
256 pagini
An: 2024
Filosofia franceza si germana in Romania (Ion Petrovici)
Aius
Ion Petrovici
129 pagini
An: 2021