Disponibilitate:  in 2 zile

Pret:  87,00 LEI

Disponibilitate:  in 2 zile

Pret:  87,00 LEI

Modalitati de transport:
• 14,90 lei - prin Posta Romana (gratuit pentru produse de anticariat peste 59,00 lei / comanda)
• 14,90 lei - prin Urgent Cargus (gratuit pentru produse de anticariat peste 59,00 lei / comanda)

Autor(i):

Editura:

Anul aparitiei: 2019

Nr. pagini: 288 pagini

ISBN: 9786069415658

Stare: nefolosita (noua)

Categorii: Comunicare, Carte nefolosita, Media

Descriere

De ce sa ii citim cartea?

Fiindca este cel mai bun manual de old school/no bullshit/best practice in publicitate, scris in limba romana de un practician pursange. Plus ca este remarcabil scrisa - ca(aproape) toate reclamele create de Davide! PPlus-plus ca debordeaza de umor si de cazuri reale si celebre de pe la noi.

Atractia noastra, a est-europenilor, pentru celebrii Madmen din advertising este indreptatita: ei au inventat meseria asta, si ii tot citam - Ogilvy a zic, Leo Burnett a dres etc.

Aceast volum este o colecție de lecții învățate din practică, seminarii și cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz și povești din agenții. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni până acum la un loc, apar pe fiecare pagină. Teorie, exemple, întâmplări, gafe, dezbateri, scrise și descrise cu sinceritate, ironie și patimă. Cartea își propune stabilirea unui nivel minim de bun simț în publicitatea românească, de la care să putem cu toții construi un calup publicitar mai bun.