Disponibilitate:  in 2 zile

Pret:  57,14 LEI

Modalitati de transport:
• 14,90 lei - prin Posta Romana (gratuit pentru produse în stoc peste 59,00 lei / comanda)
• 14,90 lei - prin Urgent Cargus (gratuit pentru produse în stoc peste 59,00 lei / comanda)

Autor(i):

Editura:

Anul aparitiei: 2018

Nr. pagini: 336 pagini

ISBN: 9786063402517

Stare: nefolosita (noua)

Categorii: Economie, Carte nefolosita, Marketing / Publicitate / Vanzari

Descriere

Analiza datelor de marketing, ghid practic pentru studenti si specialisti, prezinta notiunile fundamentale ale analizei datelor specifice activitatii de marketing a organizatiei precum si aplicatii ale acestora utilizand IBM SPSS Statistics si Microsoft Excel.

Volumul are un pronuntat caracter aplicativ, raspunzand nevoilor specialistilor de marketing practicieni prin minimizarea rolului formulelor matematice si elementelor de filozofie statistico-matematica.

Pentru fiecare metoda de analiza in parte, sunt prezentate elementele de teorie specifice, esentiale intelegerii conditiilor de aplicare si interpretarii rezultatelor, precum si modalitatea de calcul utilizand aplicatiile mai sus amintite.

Utilizatorilor avansati le sunt dedicate capitolele ce prezinta limbajele de programare acceptate de catre cele doua aplicatii (cod sintaxa SPSS, Sax Basic, Python, R, VBA) in vederea realizarii procedurilor automatizate de prelucrare si analiza a datelor.