Disponibilitate: în stoc
Preț: 77,00 LEI
Autor(i): Thomas T. Nagle
Editura: Editura Brandbuilders
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 464 pagini
ISBN: 9789731740096
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Economie, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vånzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
„Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.“ PHILIP KOTLER, Universitatea Northwestern
Comandă online Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor la 77,00 lei scrisă de Thomas T. Nagle, tiparită la editura Editura Brandbuilders în anul 2008. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Cu ce se mămâncă de fapt marketingul
Hyperliteratura
Daniela Şuhanea, Attila Birtha
9786069671191
168 pagini
An: 2021
Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi
Publica
Seth Godin, Raluca Chifu
9786067223491
272 pagini
An: 2019
Retorica sloganului. Manual de copywriting in limba romana
Integral
Florin Dumitrescu
9786069922996
152 pagini
An: 2019
Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale
Universitara
Badin L. Andrei, Andrei Bădin
9786062812850
224 pagini
An: 2021
Presentation Zen. Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor (editia a doua)
Editura Publica
Garr Reynolds, Mihaela Sofonea, Raluca Chifu
9786067223835
312 pagini
An: 2020
Cercetari de marketing - tratat
Editura Uranus
Iacob Catoiu
9789737765703
662 pagini
An: 2009
Cel mai vestit vânzător din lume
Curtea Veche
Og Mandino
9786065887008
208 pagini
An: 2019
Company of One. De ce vor revolutiona piata afacerile mici
Publica
Paul Jarvis, Raluca Chifu
9786067224276
296 pagini
An: 2021
Profit din excelenta. Intampinarea curentului tech cu munca uimitoare si slujbe durabile
Publica
Tom Peters, Emilia Vasiliu
9786067224245
544 pagini
An: 2021
Omul care a rezolvat piata. Povestea captivanta a lui Jim Simons, un matematician de clasa mondiala si fost sp
Publica
Gregory Zuckerman, Smaranda Nistor
9786067224429
480 pagini
An: 2021
1 ora in plus pe zi. Tehnici de crestere a productivitatii
Niculescu
Will Declair, Bao Dinh, Jérôme Dumont
9786063805486
192 pagini
An: 2021
China ca supraputere
Niculescu
Andrei Marga
9786063805721
400 pagini
An: 2021
Iepuraşul Sato
Cartea Copiilor
Iolanda Prodan, Yuki Ainoya
9786306515042
64 pagini
An: 2024
Poveste de primăvară
Cartea Copiilor
Jill Barklem, Mara Wagner
9786306515035
40 pagini
An: 2024
Fantoma din Canterville
Neverland
Oscar Wilde, Violeta Borzea
9786303070261
86 pagini
An: 2024
Taina micuţului Nicolae
Predania
Maria Maximova
9786306563258
56 pagini
An: 2024
Darul povestitorului
Predania
Andreea Macra
9786306563265
An: 2024