Disponibilitate:  în stoc

Preț:  87,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2019

Nr. pagini: 288 pagini

ISBN: 9786069415658

Stare: nefolosita (noua)

Categorii: Comunicare, Carte nefolosită, Media

Descriere

De ce sa ii citim cartea?

Fiindca este cel mai bun manual de old school/no bullshit/best practice in publicitate, scris in limba romana de un practician pursange. Plus ca este remarcabil scrisa - ca(aproape) toate reclamele create de Davide! PPlus-plus ca debordeaza de umor si de cazuri reale si celebre de pe la noi.

Atractia noastra, a est-europenilor, pentru celebrii Madmen din advertising este indreptatita: ei au inventat meseria asta, si ii tot citam - Ogilvy a zic, Leo Burnett a dres etc.

Aceast volum este o colecție de lecții învățate din practică, seminarii și cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz și povești din agenții. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni până acum la un loc, apar pe fiecare pagină. Teorie, exemple, întâmplări, gafe, dezbateri, scrise și descrise cu sinceritate, ironie și patimă. Cartea își propune stabilirea unui nivel minim de bun simț în publicitatea românească, de la care să putem cu toții construi un calup publicitar mai bun.


Comandă online Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste la 87,00 lei scrisă de Liviu David, tiparită la editura Princeps în anul 2019. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.